Aysegul93 kendi ölçüsüyle 2.5 yazan yere kadar veriyorum, enjektörü çektiğimde 1 ml gibi bişey oluyor yaklaşık 1 çay kaşığı gibi. Ben de yaz geldi diye çok düzenli vermiyorum şuan bana bile kokuyor yani çocuk da istemiyor içmeyi. Ama şöyle bişey var bizde şuan sıfır iştahla devam ediyoruz , balık yağını içtiği günler sanki iki lokma falan yiyor yani ona mı bağlı bilmiyorum tabi. Eylülde 2 yaş kontrolü var bakalım doktora sorup o şekilde devam edeceğim.