11 aylık bir kızım var hatta 11 ay 3 günlük gibi ama hiç dişi yok oğlumun bu aylarda 3 dişi falan vardı en az bazen çok şaşırıyorum bir kabarıklık beyazlık şişlik bile yok 1 yaş randevusunda sorucam ama normal midir biz gibi olan var mı acaba kayınvalıdem de diyor vitaminsizlıkten kalsiyumu eksiktir diyor ama ne alakası olabilir ki yemesi içmesi düzenli beslenmesi yeterli