sananebaby  Arkadaşlar gebelik varmı , tek çizgi net ama ben kendi gözümle bakınca diğer tarafta da bı çizgi görüyorum çok silik ama . Kameraya zar zor çekmeye çalıştım . Çok kararsız kaldim gidip gelip teste bakıyorum. 41 gün gecikmeli şuan . Fotoğrafı yakınlaştırıp bakın gerekirse bana bı fikir söyleyin 🫠🤕
Emumi sananebaby ben göremedim canım ama hayırlısı olsun inşallah tekrar bi test yap yarın sabah bence
198697 sananebaby evet canım çok silik bi çizgi görüyorum ben Ama yaptıktan kaç dk sonra gördün çizgiyi Kuruma çizgisi olabilir Normalde o kadar gecikmeye çift çizgi net çıkar ama belki geç döllenmedir Sabah tekrar yap bence Allah gönlüne göre versin
sananebaby Söylediğim gibi gördüğümü, kemaraya yansıtmakta çok zorluk yaşadım. Dikkatli bakabilirmisiniz😢🫂