Kızım 5 ay 10 günlük. Birinci aydan itibaren tazyik yüzünden meme reddi yaşadık. Hiç pes etmedim, emzirme danışmanları ile de çalıştım. Bir türlü uyku dışında emzirmeyi başaramadım. Velhasıl pes etmiştim 3.ayda mama takviyesine başladık. Sağdığım süt+ mama+ gece meme şeklinde ilerliyorduk. Emzirme danışmanı tazyik sorunu 5.ayda biter demişti, cidden de öyle oldu. Bebeğim tazyik ile mücadele etmeyi öğrendi ve bir anda mucizevi şekilde tam da ben pes etmişken memeye döndü. Ağlayıp meme istemeye başladı, cidden inanamıyorum bunu anca yaşayan bilir ve beni anlar. 6 aylık olsun da sonra mücadeleyi bırakırım diyordum ve son bir haftadır böyle oldu. Umarım birilerine umut olmuşumdur, pes etmeyin 🥳
Anne sütü takviyeleri Karaciğeri dehşet yoruyor o yüzden vücudumda yaralar çıkmaya başlayınca onları da bıraktım. Dikkatli kullanmak lazım ☺