Merhaba hayırlı günler 🥰
Bugün doktora gittik bu geceleri sık uyanmasi ve ishal ve ek gıdayı sormak için kilosu vs yerinde sen hemşirenin dediğine bakma 6 aylik bir bebek için 8.700 gram hatta fazla bile bir kilo yani olması gerektiğinden bile fazlasi var o yüzden 2 aydır 700 gram almasında hiç bir problem yok dedi 3 saate bir emzir saat başı emdiği için bunu alışkanlık yapmış emzik olarak kullanıyor bu durumda seni fazla emmesi de iyi bir şey değil artık ek gıdaya da başladı o yüzden 1 hafta seni zorlar ama ağlasa da unuttur oyala 3 saat bir emzir bir haftada bu rutine alışacak emin ol dedi gece sık uyanmasi durmadan emmeye alıştığı içindir büyük ihtimalle dedi çok destekli uyuması vsden ziyade emme isteğidir dedi.
Salça yumurta beyazı tuz şeker yok dedi ama çok hasta olunca tam detaylı soramadım 3 gün kuralı yap sonra salçasız çorbalar verebilirsin dedi. İshal var bu önemli o yüzden kan idrar vs alalım dedi
Size doktorlarınız ek gıdada hangi aya kadar neleri yasak dedi en azından bilenler bilmeyenleri bilgilendirse 🥰💕