Mrb anneler bebeğim 5 ay 20 günlük 3 aydr neredeyse meme reddi yasiyorum emmiyor uykulu emiyor sütüm azaldı biberon tutmuyor kaşıkla vermeye başladım ama kaç gündür kasiklada istemiyo ztn dikkatini dağıtarak bı şekilde veriyodum şimdi dudağını ağzını kapatiyo napicm bilmiyorum ek gıdaya da geçtim tadimlara ama hicbiseye ağzını acmiyo çok zorlanıyorum npcm öneri verin lütfen🙏