Fahriye1987 Merhaba hanımlar siz işe dönünce bebeğinize kim bakacak, babaanne daha müsait ancak bi tarafım kıskanıyor kendi annemin bakmasını isterdim. Eğer babanne bakarsa babaanneye daha çok düşkün olacak annemden :(
durukusunannesi_ Fahriye1987 ben 2 yıl ücretsiz izne ayrıldım işe başlayınca kreşe vereceğim bakabilecek kimse yok
Lalalac Hiç öyle düşünmeyin her gün gördüğü için anneanne daha kıymetli olabilir:) bizimki sıkılmıştı babaanneden:) anneannem gelsin diyodu
Yalpp Fahriye1987 ya bence iyi bakacak biri olduktan sonra çok önemli değil. Eğer düşmesin isterseniz o zaman ya anneniz ya bakıcı baksın. Ben kız kardeşime bırakacağım.
bmmomss Fahriye1987 böyle bir durumda olsam ya bakıcı ya annemi tercih ederdim. Çünkü kayımvalide yapmak istemediğim her şeyi çocuğa yapardı. Bundan eminseniz düzgün bakacaksa babaanne de bakabilir tabi ki.
endoplazmikretikulumiste Fahriye1987 yok ay öyle anneyi babayı geçen bir düşkünlük olmuyor çünkü günün sonunda Özlem dolu oluyorlar benimkine de babaanne bakıyor ilişkileri çok güzel ama anne baba yeri ayrı endişe etme
sezer2022 Fahriye1987 kime düşkün olacağı mı önemli yoksa işe dönmen mi 🙈 benim annem açık açık toruna doydum kaynanan baksın dedi 😒