Kızlar kızım 4 aylık ve 2,5 ayından beri dışarı çıkarken korkuyor ağlıyor ve katılarak ağlıyor aşıya bile uykudayken çıkarıyorum hemen eve dönüyorum dönene kadar ise ağlaması durmuyor kapının önüne çıkmamız ile eve girmemiz saniye sürmüyor bugün 5 dk bekledim dışarıda ağlaması geçer diye düşündüm iyice fena oldu eve girdim 2-3 dk ağlayıp susturdum ne yapmam lazım hep böylemi olacak doğduğundan beri dışarıya çıkamıyorum alışverişe bile giderken annemi bırakıyorum yanında 🥹 böyle bir olay yaşayam varmı yardımcı olurmusunuz çiçek annelerim ( ilk bebeğim tecrübem yok bu yüzden soruyorum ) kusura bakmayın 🙏