MinikNefes Hep kurutma makinesi kullaniyorum. Eşim yaz kış makineye at asma diyor, camasirlar temiz olsun dışarının havasını almasin diye. Ben de arada asmak istiyorum 10 dk da kurur zaten siz nasıl yapiyorsunuz ?
Melis1706 MinikNefes kisin evet ama.yazin guneste kurutuyorum zaten hemen kuruyorlar asil guneste havalanmasi daha iyi zaten gunes bakterileri olduruyor ozellikle.bebekler.icin guneste kurutun diyorlar.o istiyorsa sadece onunkileri makineye atarsin
Sensen20 MinikNefes kurutma makinesi varsa hiç asmakla ugrasmazdim herhalde ama acil bişey lazımsa şuan asivermek daha mantıklı 15-20 dk ya kuruyor
Mlk026 MinikNefes valla benim evim küçük ve balkonum tek o yüzden yazın da çoğunlukla kurutma kullanıyorum ama ayrı bir balkonum olsa nevresim havlu falan yine kurutmada devam ederdim ama çabuk kuruyan tişörtleri falan asardım heralde
Melovealp Evimde kurutma makinesi var hiç çamaşır asmam,neden uğraşayım ki ?Hem tozu tüyü topluyor tertemiz veriyor.