Bebeğim 25 günlükken önce bronşiolitten yattı spnra hastanede zatürreye döndü. Ordan yoğun bakıma gittik. 1haftada orda yattı. Uyutuldu. 1 hafta sonra servise geçtik. Ordan taburcu olduk. Yani 20 günümüz hastanede yatışta geçti. Çiğerleri enfeksiyon aldı. Hiç nefes alamaz durumda geldi. Şimdi sorum şu şuan 6 buçuk aylık tekrar öksürük ve hırıltısı başladı. acile gittik tıkanmış dendi. Zaten ben yine hastaneye yatıcam diye gittim. Orda hava verildi. Açıldı. Antibiyotik ve hava verip eve gönderdi. Polikliniğe randevu alın dendi. Yarın randevusu var. Daha çok küçük ben tekrar o günleri yaşıcaz diye çok korkuyorum. Ne zman ambulans görsem. Ne zman hastaneye gitsem o günler aklıma geliyo. Hastanede yattı zaman Doktorlar emzirmeyi yasakladı. Yoruluyor diye. Yoğun bakımda hiç kucağıma alamadım hiç emzirmedim zaten. Ordan sonra sütüm azaldı mamaya başladık. Şuan hem mama hem anne sütü alıyor. Biraz arttı gibi sütüm. Neyse ben Bebekliği boyunca ben bu durumu hep yaşıcak mıyım. 3 ay sonra kış geliyo. büyük oğlum kreşe gidicek. Bu durumu yaşamış tecrübeli anneler bu süreçte neler yaşadınız benimle paylaşırsanız çok memenin olurum