4 buçuk aylık bebeğime cortair kullandım bı dün akşam bı de bu sabah ama az önce farkettim ki ağzının içinde sarı sarı yaralar çıkmış ağzını yikadigim halde . Akşam doktora gidicez ama yinede sormak istedim başına gelen varmı nasıl geçer bu yaralar dilinde yok ama yanaklarda var sanırım yanakları iyi yikayamamisim