Kızlar ilk hamileliğimde adetim bir gün geçtiği halde kaldıki hassas testler adet olmadan beş gün önceye kadar sonuç veriyor demişlerdi ben de sonuç vermemiş negatif çıkmıştı . yani âdetimden bir gün sonra test yaptım ve negatif sonuc almıştım …
şimdi de ikinci düşünüyorum ve bu ay dört gün kaldı adetime acaba diyorum tekrar yapsam negatif sonuç alır mıyım mesela bugün beyaz bir akıntı geldi ve on dakka önce sol kasık da inanılmaz batmalar yaşadım bunlar bir belirti tabi ama siz ne diyorsunuz ne yapmalıyım sizce belirtilerim doğru mu test alayım mı