Cnszmr Arkadaşlar hipp organik kaşık mama kullanan varmı ? Bebeğim 4 aylık elmalı sütlü olandan aldım ilk defa deneyeceğim nasıl yapıp veriyor sunuz?
Fulyy Cnszmr ben de 5 tahıllı olanını aldım corbalara filan ekmek niyetine atıyorum bi kaşık ya da meyvelerle karıstırıyorum güzel oluyor