Bebeğim 8,5 aylık 1 ay önce abisiyle hastalandılar göğüste hırıltı vardı. Tam geçti geçecek derken başa sardı iki defa ilaç kullandık malum ikisinde de antibiyotik. Bu sefer şurup içiremediğimiz için iğne oldu birde ama hala hırıltısı devam ediyor. Öksürük şurubu verdi buna devam dedi ama onunda bir faydası olmadı. Ne yapmak gerek nasıl önlemler aldınız bu konuda ?