Hazaldiyorkii Ben bebeğimi emziriyorum ve her emzirmemde mememdeki sütü bitiriyor sağım yaptığımda damla damla toplam 4-5 damla geliyor. Çişli bezimiz sanki normal ama sizin de emzirdiğinizde sütünüz bitiyor mu ?
Kiri57 Hazaldiyorkii ay yok çok normal. Hatta artık sağma makinesini hissetmiyorsundur vakumladığını. Bebek emdiği zaman hafif bir k harfi sesiyle içtiğini duyuyorsan sütün geliyor gayet iyi. Çişli bezide iyi dedin. Makine çekmiyor canım. Artık duyarsızlaşmış bebeğin emdiği zaman gelir sadece sütün yerleşiyor memene.
Hazaldiyorkii Kiri57 yani evet yutkunuyor. Sağma makinesini de dediğin gibi hissetmiyorum hiç. Ama bazen memeyle cebelleşiyor sanki böyle ağlama sesi çıkartıyor bence bitiyor o esnada süt. Ama çekmeye devam ettikçe ara ara yutkunuyor. İlk emmeye başladığında daha seri tabi ki
Hazaldiyorkii Kiri57 acaba sabah emzirmeden bi sağım mı yapsam diyorm kaç cc çıktığını görmek için. Sonra korkudan yapmıyorum🥺
Kiri57 Hazaldiyorkii var olan sütünden daha az gelicek bende denemiştim. Sık sık emzirip biri olmuyosa öbürü yap artar sütün. Ama var gerçekten normal 3 aylıkken böyle oluyor.
Kiri57 Hazaldiyorkii ilk bir ay süt su gibi gelir yağlı gelmez. Doyuruculuğu azdır az kilo aldırır. Şu an su gibi değil meme tutabiliyor artık.
Minikmevos Benim de kızım emdiğinde mememde süt bırakmıyor 😬 Emzirdiğim halde sağmayı deneyince bir şey çıkmıyor Çok takılmamak lazım ya doyuyorsa tamamdır Bazen birinde bitiyor diğerini veriyorum
Hazaldiyorkii Minikmevos ben şöyle yapıyorum. Zaten max 1 saat 1.15 dk uyuyor. Uyanınca bi mememi veriyorum. Sonra oyun oynuyoruz 1.5 saate yine uyumak istiyor diper memeyi veriyorum filan bu şekilde.
Hazaldiyorkii Minikmevos bitince memede garip ses çıkartıyo anlıyorm bittiğini zaten. Sağıyorum bildiğin 3-4 damla max