selinsayin kızlar diş mi geliyor, doktoru yakın çıkması demişti ama bu kadar hızlı beklemiyordum. hep eliyle kaşıyor ağzını. 2 gündür ağlıyor sadece aşırı huysuz.
Patron1bebeginannesi selinsayin ilk diş sadece zor çıktı bize sonrası daha rahattı. Şuan azılar çıkıyor o da biraz zorluyor tabi, ama genede ilk çok zordu, yakında çıkar inşallah tetagil önerdi doktorumuz araştırabilirsiniz eğer çok ağrılı sancılı bir süreçse
selinsayin BalkizimBaloglum2 nasıl oluyor o, kendi eli hep ağzında izin vermiyor bakıyım ilk çocuğum tecrübesizlik yoruldum
ayazbebek_0 selinsayin bizimde 3 4 ay kaşıdı ağladı 8 buçuk aylığız 1 haftadır 2 gün ateşledi hasta oldu dün patladığını farkettm
Acemanne29 selinsayin tedagil verin carpol verin ağrısını dindirir birde jel dişlikleri dolaba koyup donunca verin eline rahatlatır birde kaç aylık ki beklemiyorsunuz
Mgf selinsayin bizmde bu şklde 2 gündr uykularından ağlyrak uyanıyo 15 gndüriştahı yok sürekli salya akıtıyor. Aşırı mızmız ama Bi türlü ptlmadı. Çıksada rahatlasa diye bkliyrum
Shaggy selinsayin benim bebisim de böyle gözüküyor burada bekleyeyim bizde 8 aylik olduk cikamadi bir türlü ya