Lulukbebek Bez bağlamamalısınız. Ben alıştırma külotu da kullanmadım. Yaptığında kendi hissetsin,hoşuna gitmesin ki tuvalete yapmak istesin. Ama ilk zaman oturmayıp şuan oturduysa alışmaya başlamış demektir. Siz desteklemeye devam edin, tuvalet eğitimi kitapları okuyun, çiş kaka şarkısı açın motive edin