Aysebilgem Bizim bıngıldak kapanmasına çok az kaldı 7 ay doldu sizlerden de erken kapanan var mı ? Doktorunuz ne dedi
Ezonunannesi20 Aysebilgem benim kızım bugün 7 aylık oldu ama son bir haftadır filan kapanmış gibi yeri belli değil haftasonu doktora gidicez ne der bilemem
Minel-inannesi Aysebilgem benimki 9+12de dogdugundan beri hic kapanmadi. Tum kan tahlilleri yapildi hersey normal ama endokrine yonlendircem dedi 🤷