Bu ayda kaç öğün veriyorsunuz anneler asıl sormak istediğim oğlumun kilosu 1 yaş çocukla eş dedi doktorumuz 3 öğün 1 ara öğün seklinde dedi beslenmemize sadece mamayla besleniyor oğlum sorduğumda tek öğün mama verebilirsin dedi ama öncelik mama yada anne sütü diye biliyorum tek öğün mama az olmaz mı zaten son zamanlarda 2yada 3 kere 150 cc iciyor du sizce anneler