1.5 aylık bebeğim doğduğundan beri kusuyor. Gaz sorunu var genelde gazını çıkarırken kusuyor. Gaz damlası kullanmanıza rağmen kusuyor. Doktorumuz bebelac theckener kullanmamızı önerdi. Yorumlara göre mamayı jöle kıvamına getiriyormuş. Biberondan nasıl akacak bu durumda kaşıkla mı vermem gerekiyor kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.