Dykdyk bugün okudum bende bu konuyla ilgili yazı. açlıktan mı kalkıyorlar sizce,eğer gerçekten acıktıkları içinse 1 kere karanlıktan biberonla beslemek gerekiyormuş uyanmalarını beklemeden daha sonra onu da bıraktırmak gerekiyormuş.Aç değilse doktora götürmek gerekliymiş nedenini bulmak için 🙏