1melek_annesiii Hamilelik öncesi başlamıştım. Hamile kalınca oradaki uzman sonlandıralım, doktor onay verse ben yapmam dedi. Bir şey olur kendimden bilirim bu mesuliyeti alamam, ışın sonuçta bu falan diyip hiç ikiletmeden paramı da verip yolladı😂 Koluma yapalım bari orası bebeğe uzak dedim, bebeği dışarda taşıyorsun herhalde saçının ucuna bile bi şey yapmam dedi. Mecbur dayak yememek için çıktık 😅