Kızlar en son 9.ayda iki dişi daha çıktı altlı üstlü 4 dişimiz var şuan ama kaç ay oldu çıkmadı hiç dişi gelişimi boyuda iyi sürekli yoğurtta yiyen bir çocuk d vitaminide iyi halen de devam ediyoruz ama dr a gitmeden önce bir sorayım dedim kaç aydır dişi çıkmadı normal mi bu durum