Balarisio Nevommmm boy ve kilo konusunda genetik önemli.doktorunuzun ne dediği önemli onların gelişim tablosu var değerler çok alttaysa gerekli incelemeyi yapacaktir zaten.
Neslihansr Nevommmm 11 aylık 71 cm 1 ay da uzasa uzasa 1 2 cm uzarız bizde . Bence üzülme sağlığı yerinde sonuçta boyu uzun olsa ne olur olmasa ne olur . Mesela ben abimden uzun doğmuşum ama abim benim iki katım şuan da . Canını sıkmaya değmez
Bircaneymen Nevommmm genetiğe bağlı biraz benim bebeğim 5 aylık 72 cm banada uzun geliyor sıkmayın canınızı sağlıklı olması önemli olan ☺️
Merve15 Burada kıyaslama yapmayın bence, canınız daha çok sıkılabilir. doktorunuz gelişim olarak ne diyor onu baz alın. Kilo, boy bunlar gene göre değişebiliyor çünkü
Nevommmm Merve15 ewet henüz birşey demedi doktorumuz şu ana kadar normal diyordu bir yaş kontrolmz 10gun sonra ama yaşıtlarından kısa ☹️
Tulay Bende şimdi kıyaslama yapma diyeceğim ama bende defalarca burada paylaşım yaptım boy kilo hakkinda insan ister istemez merak ediyor çocuğunun ayındaki bebekler nasıl diye. Benimki kısası diye.
Gzzde Nevommmm önemli olan persentıl tablosuna göre gelişimi oradan kontrol edebilirsiniz bide boyla kilonun orantısı da önemli