Sedaauykucu Nasılsınız canım anneler, biz ilk dişleri çıkardık. Bununla birlikte aşırı huysuz, tek başına bir dakika bile oyalanmayız. Lavaboya gitmek bile çok zor. Sizde durumlar nasıl ?
papatyam-34 Sedaauykucu 9ay 22günlük 🫠 bizim de alt iki dişimiz çıktı başka gelen giden yok 😂 Bu ara fazla anneci oldu sürekli tepemde oyun oynarken birden aklına geliyor kucağıma çıkmaya çalışıyor kendi başına oyun çok çok nadir oynar o da kısa süreli en sevdiği şey oyuncakları topladıktan sonra sepetin yanına oturup içinden alıp oynamak sonra yere atmak en son hepsini devirip ortadan yok olmak 😂 Tırmanmaya çok meraklı düz duvara tutunup kalkıyor poposunun üzerinde durmuyor hiç hali ile bende peşinde geziyorum ikimizin de dizler kıp kırmızı 😂 etrafta çok zarar verecek bir şey yok aslında ama yine de duvara tırmanıp elini bırakıyor hop yana düşüyor o yüzden de düşüp canı acımasın diye onla beraber dolanıyorum 😂 lavaboya bende gidemiyorum maalesef benden önce bile vardığı oluyor lavaboya 😂😂😂