Mervetnl Umutluluk benim oğlumda sinek ısırığı gibi bir iz oldu ama iltihap akmıyorsa ateş vs yoksa bence normaldir
Mommy007 Benim kızımdada aynı durum oldu çok normal korkmanıza gerek yok dus aldıgı zamanda yara yumuşayıp kalkıyo onuda guzelce kurulamanız yeterli kendi kendine iyileşir dedi doktor
Sebusebu Umutluluk bizimki de bundan daha kötü olmustu oluk oluk iltihap akıyordu sonra tekrar kabuk bagladı 4 hafta sonra tekrar iltihap aktı kurudu gitti snradam
Buse_asya23 Umutluluk benim kızımın da böyle oldu ama seninki kadar büyük değil onun yarısı kadar ama aynı şekilde oldu geçenlerde baktım kendi kendine kabuğu düşmüş
[silindi] Çok normal aynısı kızımda da oldu ve bu aşının tuttığuna işaretmiş kendi kendine geçer sakın kabuğu yolmayın dediler öyle de oldu