Kızlar selam 10 aya yaklaşan kızım var. 8 aylıkken 8300 idi sonra 9.ayda kilo verdi 8100 e düştü arkasına hastalandı ateşliydi hep sürekli kustu hep yediklerini. Şimdi yavaş yavaş iyileşiyor yemeklerini de zorla olsa da yediriyorum ama hiç kilo almamış bugün tarttım aynı. Ben eksik mi besliyorum anlamıyorum. Bu arada formül mama hiç içmiyor 2 aydır sadece ek gıda.
Örnek vereyim bir günümüzü.
Sabah 11 de kahvaltı ettiriyorum, 2 de bi daha yiyor, sonra 5 te, sonra 8 de ve en sonda 11 de yediriyorum uyuyor. 5 öğün az mı kalıyor? Ama daha nasıl arttırabilirim zaten iştahsız? Sizler kaç öğün ve kaç saat aralıklarla besliyorsunuz? Mama içmediğinden mi almıyor anlamıyorum…