Benim kizim 6 aylik dogdugunda sadece emiyordu daha sonra depremden dolayi sutum kesildi ve o surecte mamaya gecis yaptik oyle boyle gun geldi gecti derken ek gidaya 4. Ayda azar azar uc gun kuralina uyarak basladim yemesinde herhangi bi sorun olmadi. 6 aylik oldu biraz daha ogun arttirmak istedim puturlu seyler yemeye basladi ama istahi 1 haftadir falan baya azaldi derkeeenn 1-2 gundur kasigi ve yemegi gorunce avazi ciktigi kadar bagirip aglamaya basliyor ve kesinlikle agzini acmiyor ac kalir belki yer dedim asla yemedi 7 saatin sonunda o kazandi. Ne yapmaliyim bu reddi benim gibi yasayan varsa nasil cozuldu nasil bi yol izlemeliyim bana lutfen akil verin stresten bende kotu oluyorum.