Oğlum 2 yaşında 1 ay önce şiddetli hastalık geçirdik ailecek 15 gün çektik çok isaldi ilaçlar vardık hastalık bitti sonra oğlumda kabızlık sorunu başladı hergun büyük tuvaletini yapardı, hastalıktan sonra 2 günde bı yapıyor acaba normal mi bilgisi olan yazarsa sevinirim