Yine ben ve yine beslenme sorunu…. çok yoruldum gerçekten çok ağlamak istiyorum artık…..çoğunuz bilir gecenki postumu bebegim 3 aylık olup 4 buçuk kilo olduğu için doktor ek gıdaya başlattı ama ben başlamadim hoş zaten onuda yemezde bı yoğurt verim dedim on kez midesini bulandırdı,öğüdü😑😑 Aptamil vermeye çalışıyorum asla yemiyordu zaten golden goat mama aldım tadida çok güzel tatlı yani ben bile içerim,biberonunu değiştirdim lansinoh aldım yok yok yok tutmuyor çocuk resmen yemiyor asla…. mamanın tadıyla alakalı değil yani biberonu ağzına koyduğum an öğürüyor kaşık biberonla denedim ağzında bekletip kenarlardan bırakıyor ve ağlıyor….dün zorlaaa 30cc icirdim ağlaya ağlaya 🥺 bugünde yine zorladım biraz ağladı bı anda mosmor kesildi çocuk tıkandı ağlarken hemen kaldırıp sırtına vurdum çok korktum 😔 benide emmiyor zorla ağlayarak kıçına vurarak (öyle tutuyor) emziriyorum 3,4 saatin sonunda iyice acıkınca oda yani…. bari emdiği zmanlarda sütüm yarasın diyorum sütümde su gibi😕 biliyorum kuru yemis proteinli besinler ve arttırıyor sütün kalitesini ama sizinde şunu yedim çok iyi geldi sütüm yağlı oldu yaradı vs dediğiniz bir şey varsa lütfen söyler misiniz 🥲