Keşke daha erken kesseydiniz bu dönem için bir önerim yok maalesef sadece artık açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyorlarmış mama değil sadece su teklif etmeyi deneyebilirsiniz arkadaşım öyle yapmıştı ama posta girenlere fikir olsun diye ben 4 aylıkken kestim sürekli 3 saatte bir veriyordum mamayı bi oğlum bi hafta içinde 3 gece kustu fışkırarak demekki aç değil dedim vermedim bi çılgınlık kestim bir iki kere uyandıkları oldu emzik verdim pışpışladım öyle öyle alıştırdım 15 gün içinde kesmiş oldum çom şükür kilo alımları da yerinde