Merhaba, iyi günler. Evim 3,5+1. Buçuk olan kısım salonla bağlantılı. Orayı eşime çalışma odası yaptık. Odalardan birisi yatak odası, diğeride kızım ve oğlumun odası. Boşta kalan bir oda var bomboş duruyor bu eve taşındığımızdan beri. Yatılı misafirimiz olmuyor o yüzden misafir odası gereksiz olur, çamaşır odamda var o yüzden çamaşır odasıda yapmama gerek yok. Çocuklarım büyük olsaydı kızıma ve oğullarıma ayrı ayrı oda yapardım ama henüz onlarda küçük. Oyun odası olarak düşündüm ama mutfak ve salona uzak kalıyor oda gün içerisinde kullanışlı olmaz gibi geldi. Çalışma odasını o odaya taşıyıp buçuk olan kısımı oyun odası mı yapsam diyorum. Kafam karışık yani anlayacağınız. 😅 Siz boş odanızı nasıl değerlendirirdiniz? Belki farklı fikirler hoşuma gider. 🫶🏻