Aylinayliz50 Kızım 3 ay 27 günlük bugün sağlık ocağında kilosu 6480 çıktı az mı acaba üç hafta önce 6050 çıkmıştı sanki bana az kilo almış gibi geldi doğum kilosu 2900 . Sizinkiler nasıl acaba ? Sadece emiyor şuan
selinsayin Aylinayliz50 3 ay 21 günlükken 6600dü doktor çok iyi demişti, doğum kilosuna göre de çok iyi almış.
Aylinayliz50 PatronBebek iyi dedi sadece özellikle sordum nasıl kilosu diye sadece cevap olarak iyi dedi
Dilruba_1 4 aylık bir bebeğe göre haftalık kilo alımı ve kilosu iyi Zaten 5. Aylardan sonra kilo alımı da azalacak hazırlıklı olun
Aylinayliz50 Dilruba_1 çevremdeki herkes şu ara zayıflamış önceden daha kiloluydu diyorlar komplekse soktular beni de az mı alıyor diye düşünmeye başladım