Bet-mirac15 5 gün önce normal doğum yaptım, sütüm var ama az sanırım. Bugünlerde bebekler kaç ml içmeli lütfen yardım eder misiniz🥺 acaba az mi besliyorum
Iki_pasa_annesi Bet-mirac15 canım daha ağız dediğimiz sarı süt geliyordur sonra sütün çoğalır merak etme bebisin midesi zaten küçücük doyyodur merak etme
mavigiller Bet-mirac15 ben doğum yaptığımda sütüm hemen gelmemişti erken doğumdu ilk gün 5 cc-10 CC arası verdik İşte örnek veriyorum 10 gün sonra 30 CC içmesi lazım ama googleden falan buralardan bakmayın doktrounuza danışın bebeğinizin takibinde olan doktorunuz en iyi bilgiyi verir bizi yaniltmisti çünkü bu yüzden söylüyorum sağlıkla büyüsün size de geçmiş olsun ☺️ birde ben Dilruba demirezerin çay ve tabletini kullandım instada takip ettim sorulara cevap verip ilgileniyor
mavigiller Bet-mirac15 ve bebek emdikten sonra memede kalan sütü sağın buzluğa atın tarihlerini yazarak sağım yapmak memeyi calistirir ve kalan sütü boşaltır ama bebek yeterli emip memeyi bosalttigindan eminseniz 2 ve 3. Aylar sağım azaltılabilir bırakılabilir ılık duş meme masajı bol su dereotu Kuru yemiş badem fındık ceviz kuru dut çayı kurusu yemek sütünüzü arttırır. Önce bebek emmeye başlayınca sütun su kısmını alır emmeye devam ettikçe sütun vitaminli kısmı gelir bu yüzden 5 dk emdi memeden ayırmayın son süt önemli 🌸
pofuduknuriye Bet-mirac15 panik yapma kuzum🌸 süt geliyordur emiyorsa eğer zaten ilk başlarda az az gelir çok az yani ben sütümü baştan beri sağarak verdıgımden bılıyorum sırıngayla beslıyordum oğlumu :) o zaten küçücük migdesi daha emdikçe çoğalacak sütün 🌸
Bet-mirac15 Iki_pasa_annesi evet sarı geliyor, gogsum sertlesmeye başladığı için sağım yapıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum 🥺
Fndkurdu Bet-mirac15 bebiş boşaltamıyorsa ki ilk başta bu çok normal. Sağım yap ki rahatlasın sende acı çekme canım sağdığın sütü at buzluğa lazım olur mutlak
Iki_pasa_annesi Bet-mirac15 ağrı yapiosa sagin sonra bebek daha aktif emdiği zaman göğüsler yumusuyor zaten bizim kilo kaybımız vardı emdikten sonra sagdigim sütü veriyordum sen istersen buzluğa atabilirsin
Selimikomom Bet-mirac15 evet tabi ki sağmazsan allah korusun Mastit olabilirsin. o ağız sütü çok önemli sürekli emzir misal yarım saat aralıklarla falan ben ilk 40 gün yarım saat aralıklarla zorla emziriyordum 😬