Arkadaşlar 3 ay 2 günlük kızım.dogdugu haftadan itibaren aşırı gazlı bir bebek herşeyi deniyorum fayda etmiyor resmen kaka yaparken çatlayacak hatta yapamıyor sanarsiniz kabız yada Makati yok gibi ıkınıyor zorluyor ama.sicamiyor anne sütü ile besleniyor kaka cıvık ama niye böyle zorlanıyor. Tuvaletteymis gibii tutuyorum anca ozaman çıkarıyor bı kısmını kendi kendine yapamıyor. Gazdan kakadan sürekli uyanıyor doğru düzgün emmiyor .çok sık kaka yapıyor az az yapıyor buda surkeli ikinnma sıçma modunda bı rahat vaktimiz yok. Böyle olanlar varmiydi ne zaman geçti?? Çok. Umutsuzum geçmeyecek diye çok korkuyorum cunki biz çok şiddetli yasiyoruz birden nasıl geçecek nasıl ikinmayi sicmayi ogrecek bu kiz
. Geceleri perişan oluyorum ⅚ kez kalkıyor ve herseferinde kaka yaptırmaya çalışıyorum tekrar uyuması ortalama bir saat bazen iki uykular haram resmen. Umuda ihtiyacım var benm gibi olan varmı ???