Kızlar alerji doktoruna gitmiştik hemogramına da bakılmış sonuç aşağıdaki gibi şu neu olan değer çok düşük değilmi nette Allah korusun kötü şeyler okudum, kan ilacını düzenli olarak vermiyorum unutuyorum ondan kaynaklımıdır acaba. Sonuç için 10 gün sonra gideceğiz diğer tahliller 10 gün içinde çıkacağı için.