Sinemmmonurr bebelac gold kullanıyorum ben 2 aylık olduğundan beri. Şu an 9 ay 21 günlük. 2 yaşına girene kadar da onunla devam edeceğim. Bebelac ile bebelac gold arasında fiyat olarak pek fark yok. Sadece gold olan fermente usulü ile hazırlanmış, içinde çeşitli probiyotikler olan bir mama. O olmada bebelac da kullanırdım sanırım. Bebeğiniz tadını severse kullanabilirsiniz