18 aylık kızım. Bez takmayı sevmiyor. Zorla takıyorum çekiştiriyor cıkarmaya calısıyor. Klozete tutunca çişini yapıyor kakayı kacırıyor. Henüz konuşma yok. Altı açıkken çişini kaçırdıgında yaptıgı yeri gösterip çiş diyor. 2 aylık bebeğim var tuvalet eğitimine baslatmak istemiyorum henüz ama mecbur kalıcam galiba. Bebek hazır oldugunda baslamamız mı gerekiyor?