merhaba güzel anneler benim bebeğim beş aylık mama artı meme şeklinde gidiyoruz yalnız %80 mama olarak besleniyor nasip olursa bir ay sonra da ek gıdaya başlayacağız. Sorum şu şimdi ek gıdaya da başladıktan sonra ne zamana kadar ben mama vermeye devam edeceğim