Selam kızlar bebeğim uzun zamandır hergun illaki dışkısını yapıyor çok yemek yediğinde 2 3 kezde yaptığı oluyor ama her sabah kalktiginda illaki dışkısını yapmış oluyor 18 aylık sizinde böylemi kilosu ortalamanın azıcık altında bu yüzden mi acaba kilo alamiyor