1 hafta oldu baslayali egitime. 2 yasinda oglum bu arada.. once kakayi ogretmek istedim cis benim icin daha zor acikcasi asiri sivi seyler tüketiyor..
Kakayi öğrendi yarim saatte bir götürürüm yapiyor oturagina.. ayni şekilde cisinide yapar.. gece yatarkende bez bağlamiyorum 2 kez kacirdi yatagina ondan sonra bir daha olmadi..bogazina duskun bi cocuktur o yuzden mecburen yemesi icmesi kistim saatli veriyorum sivi tuketimini azalttim.. ilk kez bugün oyuncaklari ile oynarken baktim şortu islandi hemen lazimligina gitmeye basladi anne anne diye gitti hemen oturdu.. sanirim ogrenmis oluyor degil mi? Disari parka yada misafirliğe giderken bez bağlıyorum buna rağmen kakasini beze yapmiyor..
Sunu merak ediyorum disari cikarkende bezi ne zaman birakmamiz lazim acaba? Goruyorum yani etrafra agac diplerine yaptiriyorlar cocuklara..Anne cisim geldi dediğinde o sekilde yapmak istemiyorum bu durumu nasil cozeriz acaba 😶