hepoyleolurzaten_ Duyguinan06 Benim evlenmeden önceki oda takımım Çilek’ti 8-9 sene kullandım ilk gün ki gibi sapasağlam. Oğluma da o yüzden Çilek’ten aldık.
hepoyleolurzaten_ Duyguinan06 Duyguinan06 Rica ederim, sağlamlığını bildiğim için oğlumun odasına da tercih ettim. Memnun kalırsınız sizde 🙏🏻