Merhaba güzel anneler . Bebeğim 43 günlük. Çok gazlı bir bebek. Hergun 3 kez kaka yaptığı oluyordu. Ama son bir haftadır 2 güne bir yapmaya başladı ve çok fazla ağlıyor gazdan mi kabız mi oldu anlamıyorum. Kakasida katı değil cıvık. Acaba bundan sonra az mı yapacak ya da kabız mi oluyor. 40 günden sonra böyle bir değişim yaşayan oldu mu?