Ayyy kafayı yiycem biri bana yardımcı olsun. Doğumdan sonra doktor a gittim göbek fıtığı olmmuşsun dedi dün gittim fıtık yok karın kaşlarım zayıf olduğu için gebelikte çok genişlemiş spor yapıp sıkılaşman lazım dedi. Fakat şekli bildiğiniz kare şeklinde ve eşimi bnm yanımda övdü beni gömdü ben de salak bu durumlarda nutkum tutulur cevap veremem … elim de arada alay ediyo göbeğimle . G5 veya soğuk lipoliz sordum önermiyorum yürüyüş yap dedi ama o da 6,5aylık kızımla düzenli olması mümkün değil napıcağğğmmm ben?