Yhk Bebeğim önceden memeden kalkmak istemezdi her saat başı emerdi bu aralar emmek istemiyor bazen üç saati buluyor açıkmak belirtisi vermiyor acıkınca memeyi alıyor ama kısa süreli emim bırakıyor gelişmesi durur diye korkuyorum böyle olan varmı