Kızlar konu dışı aranızda polis olan yada yakını polis olan varmı?kardeşim pazartesi gününden beri eve gelmiyor nerde olduğu bilinmiyor teli bazeb açık bazen kapalı mesaj atıyoruz bazen cevap veriyor ama aradığımızda hiçbir şekilde açmıyor karakola gitmemiz gerekiyormu nasıl bir yol çizmeliyiz? Bu arada kardeşim 30 yaş üstü