1Dost iki yaşına geldi neler denedim neler hiç biri fayda etmedi bebeklere verilir falan yazıyor benim çocuğumda acayip zor bir çocuk artık bünyem uykusuzluga öyle alıştı ki çocuk bı saat uyusa ben uyuyamıyorum kendim icknde istiyorum bu sefer ben uyur kalırım çocuk uyandikca kalkamam daha kötü olursa diyorum.. inanın çok yoruldum prematüre ve hiperaktivite yani artık dayanma gücüm tükendi uyumadigini geç evde tık sesini uyanıyor çocuk uyuyupra daha iki senedir eşimle ne bir çay içtim ne çocuğu uyutup yemek yapabildim ya yanında duruyorum yada çok sessiz kalkıp sessizce oturuyorum inanın. Asla derin uyumuyor