Keremikoom MinikNefes yine iyi istemişler, anasinifinda bu sene aidat yok diye 3 bin lira istediler bizim okuldan ve başka bir okul daha, Biz bu sene 1 sınıfa gideceğiz 2 top a4 kağıdı birde özellikle öğretmen seçersen 5 bin TL istiyorlar
MinikNefes Keremikoom a aa bu ne ya adı devlet okulu. Bizden de 2 top a4 istediler. 1 top a4 kağıdı 500lük mü oluyor 250 lik mi biliyor musunuz? O kağıtları çocuklara etkinlik çıkartırken kullanacaklar inşallah dimi
Elismom MinikNefes tabi ki temizlik ücreti almıştınız o ne içindi diyebilirsiniz hatta kullanılan markaya kadar bile sorabilirsiniz çünkü markalar çocuklarda alerjik reaksiyon gösterebiliyor egzama vs gibi bilgi sahibi olmak sizin hakkınız
MinikNefes Milagros o ne öyle cocuk gibi gidip müdüre öğretmene söylemişler. Birlik olsanız farkli olursu belki. Bende öyle düşünüyorum devlet onu düşünmüştür ama 300 tl 1 senelik vereceğiz 1.siniflardan da alıyorlarmış. Ama okul açılınca temizlik açısından eksiklik görürsem de söylerim yönetime
Milagros MinikNefes aynen öyle koca kadınlar toplanıp şikayete gitmişler 😁ozellikle biri var içlerinde olan biten herşeyi veli grubunda konuşulan herşeyi yetiştiriyor öğretmene verdik mecbur artık.Sikayet edileceğini biliyor ama yolunu da bulmuş müdür bey bağış adı altında okul aile birliği diye hesap actirmis oraya attık bütün veliler.
Keremikoom MinikNefes 🤣🤣 evet anasifimi için etkinlikler de çok kağıt kullanılıyor yalan yok ama iki top a4 de fazla yanı 500 adet oluyor a4