Kanımda enfeksiyon varmış. Göğüs ucum 50 gün oldu hala iyileşmiyordu acı çeke çeke emziriyorum resmen. Madefix diye bir krem verdi. Seg antibiyotik emzirebilirsin dedi sıkıntı olmaz dedi ama benim kafam karıştı. Geçen hafta tahlil isteyen doktor enfeksiyon çıkarsa emzirme demişti. Birde bu 1000 mg lık antibiyotik süte geçmezmi. Varmı antibiyotik kullanıpta emziren yanıtlasın lütfen..