forbeybi doğdu 15 günlükken başladı ve 4 aylıkken artık tamamen bana döndü. hemen biberonu bırakın kaşığa dönün bebekler kaşıktan içmeye üşeniyor biberon kolayına geliyor. Emmemesi yüzünden mastit olmuştum ben ve doktorum biberonu bıraktırdı. Kaşık biberon aldım ve her acıktığında sağdım kaşık kaşık içirmeye çalıştım. Gece filan annem ve kayınvalidem yardımcı oldu çünkü çok zorlanmıştım. Ama her açıktığında ilk memeyi teklif edin. Emmiyorsa kaşıkla verin. Yine açıktığında yine ilk meme sonra kaşık. Alana kadar. Baya zor oluyor lakin üstesinden geldim ben çok şükür inşallah sizde gelirsiniz 🤲🏻 Hem sağdığın için sütünde kesilmez